Jan Černý pořádal svoji jublilejní desátou modní přehlídku, která jako vždy vyvolávala velký zájem a zvědavost. Hlavním partnerem této události jejím byl Jägermeister.
Našim cílem bylo celou akci prezentovat na sociálních sítích, při tom ale neztrácet na kvalitě výstupů, na které je klient při své komunikaci zvyklý. Zvolili jsme tedy cestu realtime stories a následného shrnutí v podobě reels.
U stories pro nás byla zásadní rychlost – všechny výstupy šly ven během několika minut, což působilo v rámci prostředí Instagramu přirozeně a aktuálně. Exkluzivní obsah přirozeně vyvolával zájem, čehož jsme co nejvíce využili ve prospěch klienta.
Celá komunikace byla následně doplněna o profesionálnější aftermovie, které bylo sdíleno skrz Instagram reels. Celé to pomohlo rozšířit povědomí o eventu i značce a jejich vzájemné spolupráci.
Doba je rychlá – dříve než se rozkoukáte, vašeho eventu může být plný TikTok. Tento vlak si nemůžete nechat ujet – je dobré, když tento obsah najdou zákazníci primárně u Vás.
Sociální sítě jsou o rychlosti a uvěřitelnosti a nikoho moc nezajímá, co se stalo před týdnem. Přirozený obsah navíc funguje mnohem virálněji než cokoliv uměle dokonalého.
Přirozenost vám pomůže vytvořit si lepší vztah se svými zákazníky a fanoušky. V rámci komunikace tak nepodceňujeme ani interaktivní prvky, které vás s nimi co nejvíce propojí.
TELEFON: +420 733 572 905
EMAIL: produkce@czechsocial.cz
IČO: 07975201
SÍDLO: Honzíkova 636/8,
Dolní Měcholupy, 111 01 Praha
© 2023 Czech Social Production s.r.o.